söndag 27 februari 2011

Sådär ja.....

Färdigtvättat, färdighandlat, färdigflyttat..... VArför det tog en sån tid åt mig att flytta var för att de försvann en massa kort och jag vill ha kvar dem så jag har gått igen så gott som vart enda inlägg.... Men en del kort är och förblir borta =(. Lite roligt var det dock och gå igenom inläggen, mycket tok är det som skrivite sen juli 2008. Såg åxå att jag vägde 97 kg en gång..... Men allt är ju inte för evigt...

VArför en bild på en konstig ko???? Jo vi har samma frisyr!

8 kommentarer:

ansepanse sa...

hahaha - menar du att du också har ett horn i pannan eller :)
kramar

Roffe sa...

Idag kollat skidor på tv.gick inget vidare för svenskarna.men dom kommer nog lagom till Stafetten.ha en skön kväll.kram

Aurora sa...

Jag hängde med. Hoppas jag slipper flytta än. Vills e vart vifår vår hemvist först. Kram

Brunakullan sa...

Jag gick faktiskt igenom en hel del av dina inlägg i fredags. Varför?? Jo, jag skulle ha tag inlägget om de stickade VM- medaljbuketterna. Jag trodde att det var förra året du skrev om dem så jag gick igenom både september, oktober , november och december fast i omvänd ordning. Sen hittade jag det den 4 januari. Men roligt hade jag när jag läste dina inlägg. Kram

Anonym sa...

Haha, samma frisyr alltså?

Anonym sa...

Du fick med dig det mesta väl? Det är inte kul när man måste ta med sig alla inlägg och en del försvinner. Ha det gott! Kram

Eva sa...

horn i sidan har jag hört...:)

Ha de!

diana sa...

Samma frisyr. Som "Den där Mary" då ;) Vad har du gjort? Visst blir man lite full i skratt och nästan plockar fram skämskudden när man läser gamla inlägg.