tisdag 20 september 2011

Jag tror de är en tisdag..... och sockgarnsbytet....

 Jag är inte pigg.... och humöret är därefter.....
Igår kväll rensade hälften av svampen och sedan blev jag med får...
 Nå mer orkade jag inte med....
Ikväll blir det nog lite sjalstickning till mig själv.
Ja Dessi, jag har börjat.... Men knappt....
Blev just inget stickat i bilen i helgen... Orken var slut redan då....
Så kommer man hem helt slut och gråtfärdig och hittar ett stort paket i brevlådan!!!!!
TACK underbaraste Jenny!!!!!
De behövde jag idag!!!!
Och mina färger!!!!!
Fame Trend nystanet är helt underbart (bilden är dålig).
Sockgarn och ett "lustigt" sjalgarn som bara måste testas...
Men först ska julkrubban bli klar!!!!!
TACK ingen Jenny!!!!
Hoppas du tittar in här och ser mitt TACK!

14 kommentarer:

Brunakullan sa...

Här låg nätet nere igår. Skitsur =(

Härligt garnpaket du fick.

Julkrubban kommer att bli kanonsnygg!

Krya på dig!

Eva sa...

Så fin din Julkrubba kommer att bli! så söta figurer,du e så duktig.
Vist fixar vi fredan,nemas problemas;))

Ellis sa...

Fint får! =) Vilken rolig överraskning att komma hem till! =)
Jag har fått nåt av min far, ska hämta ut det imorgon, nu orkar jag inte cykla runt mer.
Ha en skön kväll!
Kram Elenor

ansepanse sa...

tänk att få ett sådant paket :)
kramar

Jenny sa...

Oj vad roligt att du blev så glad över mitt lilla garnpaket :) Jag tror nog att jag tänker var med i fler byten om man kan göra någon så här glad :)
Om inte riktigt förstår hur man stickar i sjalgarnet så finns det en bra stickinstruktionsvideo här: http://www.youtube.com/watch?v=lnPMhVk3zGY

Och din blogg sparas definitivt i bokmärkesfältet // Jenny

Yvonne :-) sa...

Vad härligt att komma hem till en sån fin present!Ja idag har det varit ganska lugnt och nu ska jag tippa i säng.Natti natti!

Viktkamp sa...

fina garner =)

strömmas sida sa...

Vilka fina garner. Det längst till vänster ser ut att ha härliga färger.
Tur att du fick paket som muntrade upp dig. Det är hemskt att vara helt urlakad av trötthet.

Ja, familjen är det bästa och viktigaste man har.

Piggapådigkram
strömma

Skruttmärtha sa...

Beställde ju 101 ideér med julkrubban men sicken otur jag hade tidningen var slut.
Gusingen va mysigt och spännande att få så fina garnpaket.
Hoppas du känner dej lite mer piggelin idag. Hoppas baskeluskerna försvinner när du är ute hela dagen lång.
Kramisar från Gun-Britt

Anonym sa...

Den där julkrubban ser ut att bli fantastisk.

Anonym sa...

Du har fel... Det är onsdag idag! ;-)

Vilket urgulligt litet får, och garnet längst till vänster är ju helt underbart! (Dom andra med, men det vänstraste gillar jag allra bäst :-) )

Otaliga projekt sa...

Åh, har du redan fått ditt paket. Jag har inte skickat mitt ännu. Jag visste inte riktigt om/hur man kunde blanda olika sorters sockgarn? Men nu fick jag ju en liten föraning...
Sarah

Mamma10 sa...

Åh va härligt att få sånt där i brevlådan =)

MICKAN sa...

Det var ju trevligt!