lördag 24 september 2011

Nu så......


Har ÄS tagit bilen och dragit iväg..... Vet inte när jag träffade honom senast (jo de vet jag men det var länge sen).
Imåra drar han "hem" (han är fortfarande skriven på denna adress) igen.... Nu är det sängen som hägrar efter en vilodag, vilket jag behövde....
Låg och lyssnade på ljudbok i morse när telefonen ringde....  De var Urmodern som tänkte titta förbi.... Låg en stund till och sedan tog jat tag i snabeldraken och disken.......mm......
Men sen fick urmodern främmat och kunde inte komma..... =) Men städat blev det iaf!!!!!!
Nu är det bara sängen som hägrar!!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inget Gott som inte för någonting ont med sig!
:o(
Du ku ju ha blitt kvar i sängen menar jag, istället för att städa!
Bättre att skita i att ha Gäster än att ha en renstädad lägenhet, som man väl brukar att säga!
Fast det är klart,
Du bor väl i en Tomtastuga?!
:o)
Ha en bra Söndag!
Kram
Stevie

Roffe sa...

Vacker morgon både igår och idag.Bli att man få sitta på balkongen idag med.Ha en fin dag.kram

Anonym sa...

Jag brukar säga att det är tur att det kommer folk ibland så man får städat NÅN gång :-)

Skruttmärtha sa...

Blev en lugn dag för mej igår.
Desto mer jag gör idag.
Ha en bra dag.
Kram från Gun-Britt

syren sa...

Hoppas att du nu är utvilad! Här har vi en solig fin dag. kram