söndag 4 september 2011

Saroyan

 Min Saroyan är klar för blockning!

6 kommentarer:

Brunakullan sa...

Snygg!

maria sa...

Vad är en saraoyan ?
Den ser fin ut iaf :)

Kram

Otaliga projekt sa...

Nu bara måste jag försöka, nu när jag ser ännu en fin Saroyan.
Men å andra sidan, du fick igång mig med krokningen istället...
Ska snart ge mig på att kroka vantar. Hoppas jag.
sarah

strömmas sida sa...

Oj, vad mycket fint du handarbetar. Själv har jag mest tummen mitt i handen när det gäller sånt.

Vilka härliga bilder du har lagt ut och fjällvärlden är underbar. Gillar hur björkarna växer *ler*.

Jag hittar sällan också bloggare härifrån våra traktern och alltid lika kul varje gång.


Med önskan om en fin vecka

strömma

Mamma10 sa...

Åh va fin den blev =)

Iris Erlingsdottir sa...

superfin ju :)