torsdag 9 september 2010

Allt tillbaka till ordningen =)

Dimman började stiga när jag vandrade upp mot Spikbodanra och Aktivitetsdagen. I säcken låg den alltför lilla jackan  Väl framme ringde min kollega och undrade om inte jag ville ha min jacka? Den hängde tydligen kvar i klassrummet..... Får väl revidera mina minnen för jag minns klart och tydligt hur jag bar in den på fritids och kastade den över min säck på golvet.... Men nu är ordningen återställd och jag har lurar att höra på bok i när jag vandrar hem ieftermiddag.
Nån sol fick vi aldrig idag men det var inte snöstorm och inte spöregn så det var riktigt bra  Nu ska jag skriva ut kort från dagens aktiviteter och klistra in i kontaktböckerna så "telingarna" kan "berätta" vad de varit med om idag

Ha en bra fortsättnign på dagen!!!!

Inga kommentarer: