lördag 4 september 2010

I morse när jag vaknade

var marken vit av rimfrost. Så jag vände tillbaka till sängen och tog en ordentlig sovmorgon  Sedan tog jag ykeln till affären och handlade alldeles för mycket, men nu gapar inte kylskåpet tomt länge och älsklingen slipper följa på storhandling direkt han kommer hem från Uggen. JA ni ser rätt.... Solen skiner och älsklingen är i Uggen ensam och jag är här.... Det är min jobbarhelg, men.... Jag ska inte jobba, bara lata mig  Den här veckan har varit en väldigt jobbig vecka och jag har gjort mer än min heltid. I gårkväll och i morse skolades det in en ny kollega på helgjobbet och han kunde tänka sig ta mitt pass lördagkväll till söndakväll. ÄLSKAR DEJ J!!!! Lovade att finnas i soffan här hemma om det skulle vara något

Funderade på en skogspromenad ett tag men nu tror jag det blir ljudbok och stickning fram till middan. Ska bara dricka upp kaffet först!

Ha en trevlig helg!!!!

Inga kommentarer: