tisdag 2 november 2010

-3,2, vinstilla

bäddar för en bra dag på Jamtli!!!

Igår kväll däremot var världen, eller handeslbanken, eller troligast tekniken emot mig..... Skulle logga in på banken för att kolla hur mycket CSN drar varje månad (ja jag har ingen koll). Fram med dosan och gör efter konstens alla regler..... FEL KOD! ok..... MAn kan ju inte titta efter utan man måste ju hävda att man har rätt! FEL KOD! Ok.... jag kollar väl då! DIN DOSA ÄR NU LÅST PGA FEL KOD TRE GÅNGER!!!! Men hallå!!!!!! JAg slog ju rätt sista gången (och första åxå om vi ska vara petig).  Men tjurig tjurigare tjurigast ger inte upp så lätt! Nu måste jag bara veta vad jag betalar CSN i månan, annars går världen under!!!! Går in och letar upp handbok på hur man med hjälp av PUKkoden låser upp dosan igen. Busenkelt!!! MAn gjorde lite si och lite så och så NY KOD, jepp! BEKRÄFTA NY KOD Jepp!!!!! FEL KOD!  Nämen..... Hur kan en ny kod vara fel kod????? Efter tredje försöket gav jag upp och letade fram papperskopian från CSN... Men så rann F i mig igen och jag försökte logga in på banken, med min nya kod.... Och det gick utmärkt!!!!

Mao: Så kan man slå ihjäl en måndakväll!!!!!

Inga kommentarer: