fredag 12 november 2010

Snart är det helg.....

Natten har varit en enda lång hostattack.... Men nu får det ge sig för jag ska gå på kurs idag och då vill man ju inte vara den som stör..... hela tiden.....

Sorgligt nog är jag ensam som går.... Det är helt ogjort att få tag på en vickarie så två är inte att tänka på, och dessutom inte två i samma klass..... Men jag får väl ha intressanta diskussitioner med mig själv

Gårdagens ABF cirkel, Stickning/Virkning/Krokning gick i krokandets tecken. Jag hade ju börjat på en vante på eget bevåg men inte fått till det riktigt så igår gjorde jag om och rätt . Cirkeln går hela terminen men man kan anmäla sig till 3 gånger i taget och de passar mig perfekt!

Om det går bra med vantarna så ska jag kasta mig på virkning nästa gång, hittade en helt underbar lite Munk som vill komma hem till mig

Vi jobbar mycket, för att inte säga uteslutande med AKK, Alternativ och Kompletterade Kommunikation. Förra vecka fick jag gå en lite kurs med en kollega om hur man använder Board Maker. Examensprovet var att göra ett schema, och så här ser min vecka ut!

Nä nu ska jag hälla i mig en stor kopp te med honung, fylla väskan med näsdukar och halstabletter och hoppas jag kan vara tyct en hel dag!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: