fredag 5 mars 2010

Det blev fredag tillslut ;-)

Kommer just in genom dörrarna och möter en mycket förkyld 21 åring som ligger alldeles mosig i sängen och inte vill gå på restaurang för att fira..... Så det blir en lugn kväll hemma, och det ska bli skönt eftersom jag "går på" igen imorgon.... Inte hittade jag nått brev från A-kassan så deras policy att alla ärenden ska vara behandalde inom 35 arbetsdagar har spruckit.... Är jag förvånad??? Nä tyvärr...

Men det låg ett paket från Hemlisen;

HAr ingen "Läsebok" på gång, men nu är det problemet löst  Kaffet står på och då försvinner en del av chokladen . TACK Sannis!!!!

Ondagskvällen var det fest!!!! OSdeltagarna firades på torget! 20000 personer hade mött upp!

Vi fick stå väldigt långt ifrån scenen, jag är ju inte direkt lagd åt det hållet att jag kör hälsenorna av folk med rullstolen för att komma fram (även om jag hade god lust att göra det på den 50+ kvinnan som KLEV över rullstolen för att få en bättre plats. Faan ta kärringar!!!!) Men det viktiga var att vi var där och skrek oss hesa och jublade lika åt både Mattias Nilsson och Helena Jonsson som åt Kalla och Södergren!!!

Torsdagskvällen var vi och såg på ljusspelet på Rådhuset. Det är vinterfestival i saten i veckorna 2 och det händer saker hela tiden.... Men man ska ju hinna jobba åxå .

Nu ska jag dricka kaffe!

Inga kommentarer: