måndag 15 mars 2010

Måndag = totalt helt ledig....

Det händer alldeles för mycket, eller om det är för lite, just nu och jag är stessad som en Gnu... VAr och träffade en ev arbetsgivare i lördags och väntar på besked... Väntar på att Umeå ska ringa och tala om vad som gäller utifall jag ska byta jobb... Vill inte lämna "min" ungdom men 50% jobb uppdelat på 5 dagar i veckan är en omöjlighet, går inte att kombinera med något annat jobb... Så summa summarum har jag inte sovit många minuter inatt, bara slumrat till... 0700 drog jag på mig gympadojjsen och tog en promenad i vårsolen och på blankisen, broddar är ett måste! När jag sedan duschat och höll på att laga frukost ringer telefonen; "Jag stannar hemma med ungdomen idag", så då är men helt plötsligt ledig ända till 1630 när nästa pass börjar.... Så efter att jag har besökt er alla och druckit en kopp kaffe till blir det väl att uträtta lite ärenden, kanske tom en promenad ner på staden....

Inga kommentarer: