måndag 8 mars 2010

Måndag = arbetsdag...

Huvudet och nacken har ju spökat en längre tid, som ni säkert hört till leda...  Allt kommer från en låsning i bröstryggen enligt Osteopaten som knådade mig lite... Igår så fick jag ett sms att jag inte börjar jobba förrän 1200 så jag packade träningskläder och ställde klockan på ringning, målet var promenad till gymmet, styrka, promenad hem, dusch och frukost...... Målet var..... Idag kom jag nästan inte ur sängen. Hela ryggen måste ha låst sig. Så ingen styrketräning förrän jag fått hjälp, har fått tid på fredag, och ingen stickning (utom de tio varven som är kvar på babyfilten) innan fredag. Måste på nått vis klara av att jobba de fem dagar jag som återstår av denna vecka..... Det är bara att konstatera att Tomtan har blivit för gammal.....

Inga kommentarer: