onsdag 10 mars 2010

OH stormiga natt.....

Det har varit en låååång, till stora delar sömnlös natt. Det stormar så lilla rönnen ligger platt efter backen. Motvind + blankis = buss!!!

JAg har legat och ältat a-kassa, jobb, ryggont, fettma, tristess och en massa andra roliga änmen. Det som retar mig mest är att jag ringde löner i Örebro för att höra om de kunde hjälpa mig med alla papper lite illkvickt och får svaret;

Jo vi brukar ju kunna komplettera så att de blir nöjda!

Varför fyller de då inte i dem rätt direkt??? 03 gav jag upp och tittade på TV... Nu har jag sovit som en stock sedan älsklingen åkte halvsex...

Nåja, livet lär väl gå vidare även denna gång.

Igårkväll satt jag mest och tittade rakt fram, svårt att hitta på nått istället för stickningen. JO jag lät bli det röda garnet!!!

 Idag är det baddag, sen blid det kvällsjobb. Så vi hörs när vi kan!

De här argalapparna är riktade till A-kassan som ett sista inlägg för den här gången....

Inga kommentarer: