onsdag 12 maj 2010

Idag hände det!!!!!

Jag gick på Konstskolans utställning (den jag försökte se i lördags med rullstolsbunden kompis).

Det fanns mycket att se på! Och en del fastnade på kort. Viktor som gjort denna "Dreamweewer" träffade jag genom stickcafét, så det är väl lite hans förtjänst att jag kom iväg på den här utställningen....

Han hade mycket mer på utställningen, men tyvärr blev bilderna inget att ha....

Det mest fantastiska tyckte jag var dessa tovade björkar.... Ja ni läser rätt; TOVADE!!!!!

Solen har skinit från en nästan molnfri himmel mest hela dagen. Men det är bara vart i lä..... fortfarande.....

Östersunds Rådhus i solsken och rusningstrafik . Imåra är jag ledig och sedan så ska jag tydligan jobba fredag (vilket inte har varit sagt tidigare under veckan) och sen får vi se vad som händer.... Min månad av heltid är nu över (idag) och nu blir det mera efter behov..... Men det skulle ju vara kul att veta om man förväntas jobba på måndag  Men det löser sig alltid!

Ha en bra kväll! Själv ska jag sticka!!!

Inga kommentarer: