torsdag 27 maj 2010

Så var det kväll igen.....

En dag kvar innan helg! Och jag längtar!!! Det regnar och är kallt och eländigt.... Men det är väl så här det ska vara iår då! Har pratat med mamma och nu är operationen klar. Den blev mer kompliserad än vad de trodde för hon har gått för länge, ledbanden var uttöjda och var tvungen att kortas bla... Men förutom en jäkla värk så har hon varit uppe på benen! Tur att mitt jobb börjar ta slut så att jag kan åka hem och hjälpa henne lite första veckan. Kan ju alltid ta hennes bil och åka inte på mötet på torsdag och jobba fredag lördag.... Men den dagen den sorgen. Förkylningen hamnade uppe i näsan och i rösten, jag har hamnat i målbrottet enligt ungdomarna jag umgås med på dagtid... Skyller på förkylningen inte på att man måste höja rösten titt som tätt..... Nu ska det drickas kaffe och krokas på disktrasan till byteskompisen. unisisk virkning har jag lärt mig att det heter!

Inga kommentarer: