tisdag 25 maj 2010

Tisdag!

Idag har det varit en mycket kortare dan än gårdagen. Som tur är!!!

Himlen är blå och solen lyser men +grader var det inte många och jag har längtat efter fleeströjan och vantarna hela dagen. Tycker inte om kallblåst!!! I bakgrunden Kastalen i Brunflo.

Jodå det börjar bli löv..... På en del träd....

Men som sagt himlen har varit blå ända tills arbetsdagen tog slut...

Det kanske hinner bli Midsommarblomster till midsommar.... Man får väl leva på hoppet. Men då är jag i Uggen och där lär det knappt vara löv och ännu mindre blommor i midsommar...

JAg har börjat nedräkningen. De behöver inte mina tjänster längre efter den här vecka (ja musiktimmarna terminen ut, men det är inte mycket). Men mobilen har gått varm idag och det är saker på gång..... Men jag väljer att tala tyst om dem ett tag till .

Mamsen ringde och hon är installerad på Karolinska, imåra 0700 tar de fram kniven (eller sågen) och sätter in ett nytt knä! Äntligen!!!

Slutar med en gladnyhet!!!!! Kolla in!!!!

Inga kommentarer: