onsdag 15 juni 2011

Regntunga skyar....

Idag ska jag lyckas ta bussen!!!!!  Jag vill inte ut å cykla i de här!!! En dag kvar av planerande och då kanske vi kommer till det roliga schemaläggandet.... Vill försöka få en annan stängningsdag eftersom jag har lovat att ha gitarrkurs på fritids den dag jag stänger. Stänger torsdagar nu och om saker och ting fortsätter som de har gjort så är det den dagen älsklingen kommer hem från grannlandet. Då vill jag vara hemma,  men man får väl se hur de lyckas....
Garn & te paketet ska överlämnas idag. Mottagaren bor i Lit och jobbar grannes! Sen ska jag börja på nästa projekt; en hundtröja med flätmönster till en Jack Russel. Sticka klart sista transportvarven på min Holden Shawlette och fundera på koftan. De finns en hel del roligt man kan ägna sig åt en regnig dag....
De har höjts lite röster om att få se mig i clownutstyrsel! Jag får nog göra er alla besvikna. Under en period är ÄS var cirkusartist på Kul & Bus hjälpte jag till med div och då ville jag vara clown. Dels för att kläderna är stora så att tom jag fick plats och för att ÄS var en bästa clown som norra Europa skådat! De finns massor av kort på honom.... Men jag tror inte att jag är med på något...... Tyvärr (skriver jag med ett stort leende på läpparna)! Sen kan jag skryta med att jag är en jävel på att poppa popcorn!!!

Simma lugnt där ute!

9 kommentarer:

Aurora sa...

Mulet men inget regn här. Ha en bra dag

Anonym sa...

Trodde Du menade denna
http://youtu.be/J13pvwDlCWo
med Din överskrift till inlägget!
:)
Här skiner solen!
:)
Kram
Stevie

Yvonne :-) sa...

Morn! Det krävs mycket för att lyckas med popcorn *ler* Du....är det din hund som ligger i skitpölen????Man får hoppas att vi har påverkat den yngre generationen!! Ha en bra dag! ♥kram!

Anonym sa...

Vilken underbar bild. Så glad man är att man inte behöver ta rätt på det lerbadet.

dessi9 sa...

Jag funderade på vad det var du totat ihop och kom på imorse att det måste vara Garn och Te. Vad spännande! Vilken tur jag har och vilken bra dag det här blir!

Roffe sa...

Din hund på bilden.I E.M ska jag på ett sälj jobb.fast det är ju inte mitt drömyrke,man har testat det.man få stå på sig.ha en fin dag.kram

ansepanse sa...

du har många projekt på gång du
jag lovar att simma lugnt :)
kramar

Ellis sa...

Hej!
Blöt och lerig hund eller vad ska man säga om bilden? =)
Hoppas det går bra med schemat! Här regnade det imorse men är uppehåll nu så ska passa på att cykla hemåt!
ha en fin kväll!
Kram Elenor

Mamma10 sa...

Usch !! Stackare,har ni fått mycket av det blöta ??? Ha en bra kväller=)