måndag 12 januari 2009

Ont lite här och där....

Om man har träningsvärk så betyder det att man har muskler som man kan ha ont i!!! Försöker trösta mig med de.... Men jag kan knappt bocka mig ner och knyta skorna eller plocka i/ur diskmaskin, ryggen är alldeles för kort.... Så idag blir det en lugn dag. Har avklarat veckans första arbetspass och nu är jag hemma för lunch (omelette med svamp, lök, paprika och ost). Älsklingen har lovat sköra mig till kvällspasset så då kan jag vara hemma ett tag till... Skönt! Ska ge mig på stckningen och försöka få en halvvante klar. När man stickar använder man inte ryggen.... så mycket....

Och NÄ det finns ingen film på mig när jag skakar loss skinkorna, och det är tur för en sånn film skulle aldrig ha klarat censuren!  

Det blir inget Aqvapass i svinottan på onsdag eftersom jag måste jobba, men just nu så gör et ingenting...

Annars så har det väl inte hänt så mycket. Andra stjälken på Amaryllisen ha kroknat och vilar knoppen mot bordskivan, så det blir nog att ta fram saxen och en vas.

Inga kommentarer: