torsdag 17 mars 2011

Fick ett rosa brev =)





Från Selhammer. TACK!!!!










Stickmarkörer och en kinesisk sedel.











Har startat en bilstickning, dvs en stickning som man bara behöver kasta ett öga på ibland. Blir åksjuk så jag kan inte sticka nått mönster eller nått med för tunnt garn för jag måstehålla ett öga på vägen åxå...




Hinner inte runt hos er idag för nu ska jag leta fram skoterkläderna som inte varit framme sen förra vintern, packa till Uggen och badkläder till fredagsbadet och en massa annat.....

Ha en trevlig helg allihopa!!!!

10 kommentarer:

Brunakullan sa...

Härligt med överraskningar =). Ha en underbar helg i ditt kära Uggen. Kram

Iris Erlingsdottir sa...

Häftigt :)
Ha en härlig skotertur och bad ;)

Yvonne :-) sa...

Du hade nog klarat det det var dyrt godis.6bitar kostade 52:- Kram!

Anonym sa...

Men Hallå Där min vän!
Antingen kör Du bil eller stickar,
inte bägge delar samtidigt!

Kram
Stevie

syren sa...

Trevligt med sådana överraskningar. Trevlig helg! kram

syren sa...

Kul med postivet rosa brev. Kram

Bara Jag sa...

Herre min skapare - jag blir åksjuk bara av att läsa raderna om att endast hålla ena ögat på vägen! Imponeras gränslöst av människor som faktiskt kan sticka utan att titta!!! Du kan med andra ord något som jag förmodligen aldrig kommer att lära mig - respekt! Trevlig resa!

Skruttmärtha sa...

Var grodprinsen kvar?
Fint brev du fick.
Ha det gött i Uggen.
Kram

Mamma10 sa...

Ha en jätte trevlig helg du med =)

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att det inte är du som kör när du bilstickar ;-)

Ha en jätteskön helg på ditt drömställe :-)