onsdag 2 mars 2011

Vissa dagar.....

ångrar jag verkligen att jag klippte mig kort! Med en hårsnodd och en hästsvans kan man fixa de mesta =) Men som ni märker så tog jag mig ur sängen...
Idag är det musik som gäller... Först ordinarie musiktimme, sen elevens val = musik och sist med inte minst Musikvanten! Sist jag hade Musikvanten kom det barn från alla fritidsavdelningar, JÄTTEKUL! Så idag måste jag leta fram lite nya sånger för nu är det bara våre elevers favvosånger som finns i vanten. Men jag har en plan!

  • De var en gång en murare, som hörde till dom surarde....
  • De va en gång en eskomå vars namn om jag minns rätt. Var Eskil Esilmålare Eskvajer rätt och slätt....
  • Pettsons gård Pettsons gård, välkomna hit till Pettssons gård....
Ska bara hitta lämnpliga bilder och plasta ni, frächa upp texterna och sedan är jag på G =)
HAr inte varit på Svenssons än iår så ikväll ska det ske. Känns som om jag inte haft tid, men man måste få ha lite roligt åxå, så nu gäller det bara att hitta nån stickning att ta med. Mössan kommer att bli plar på en grisblink.... Funderar på ett par Stenmarkvantar..... Vi får se! HA EN BRA ONSDAG!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Springer bara förbi för att lämna Dig några Låt tips att sjunga med barnen:

Number of the Beast (Iron Maiden)
Out for Blood (Lita Ford)
I Love the Dead (Alice Cooper)
:)

Ha en fin dag!

Kram
Stevie

Skruttmärtha sa...

Vi blev 13 stycken på dietistgruppen igår.
Har klippt mej kort oxå men mer än dej.
Är det stickcafé du ska till i kväller?
Kram

Yvonne :-) sa...

Morn! Var kreativ du är..Det finns en sång som heter var bor du lilla råtta....,och det var en gång en mus den musen hete Klas.....Behövs inga tänder när man bloggar.Morgonkramen!

Roffe sa...

Strula inne på blogg.se idag.Tur att man ha flera bloggar att använda.Ha en bra dag.kram

ansepanse sa...

jag gör tvärtemot dig :) jag låter mitt hår växa istället
kramar

Anonym sa...

Du har nog inte vant dig ännu. Jag gillar kort hår, men det är ju individuellt! Kram och ha en fin onsdagskväll!

Brunakullan sa...

Jag kapade mitt hår idag 5-6 cm kortare.

Eva sa...

jäsiken så olik dej du blev :) det gäller att vänja sej. Tycker det ser bra ut trotts morgon frissan :))
Vi har varit utan mobil,tv och internett sen i går em,tror du vi har varit "lappsjuka" de e bara förnamnet,huvva vilket beroende man skaffat
sej.
ska bli spännande att se slutresultatet på mössan.

Ellis sa...

Jag har också kort, rätt så skönt! =)
Hoppas det gick bra med sångerna!
Kram Elenor