torsdag 7 april 2011

Här kommer jag ifrån:

Klicka på bilden!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så du är en riktig "fjälla" du :-D

Vad fint det är!

Brunakullan sa...

Ramundberget var det några år sedan jag var till. =)

diana sa...

Är de släkt till dig? Kul när du länkar till lokaltidningar tycker jag.

ansepanse sa...

vad fint :)
kramar

Anonym sa...

Hej Tomtan det var ett tag sedan sist. Hur är det med dig? MVH Janne. Ja Härjedalen är vackert med alla dessa små fina sjöar och mysiga timmerstugor.

a-k sa...

Skickar till din mail, tror jag ahr den kvar:-)

Ellis sa...

Tack för hjälpen, det blir nog Jamtli för oss! =)
Får se om vi stannar tom söndag eller åker hem lördag, beror lite på om min kompis ska bort på lördagen eller är hemma. Om inte annat kanske vi kan ta en fika på lördagen, ifall du har tid!
Finns på facebook om inte annat!
Kram Elenor Sandström