torsdag 21 april 2011

Skärtorsdagen....


Idag har det inte blivit något gjort, fast varför skulle jag.... Sov till 1000 när det var dags att undersöka varför 1/4 av familjen inte ska få roa sig med att deklarera.... Sedan blev det en tur till Frösön och bästa garnaffären för att köpa mera garn till min uppifrånochnertröja. Det trillade ner lite mer garn i påsen åxå och lite knappar.... Sedan vandrade jag runt på Barnens Hus och letade en 4årspresent. Sen har jag sovit 2 timmar på soffan....
Men fast påsken/semestern fick ett tvärt slut kommer lite bilder....
1;a kortet = Kylskåp á la Uggen...


Påskris storlek XL. Tyvärr var det så lite snö att jag inte nådde upp i björken för alla andra år har jag haft ett påskris storlek XXXXXL...


En äkta kvast!!!!



Väderpinnen är inte alltför optimistisk.....



Isen på Lilluggvallstjärnen ser inte alltför säker ut, och inga fiskare så långt ögat kunde nå (nu är ju inte de speciellt långt eftersom det är en massa granar ivägen).


De heter egentligen Môraglätt je aftaskvätt, men det blev Aftaglätt ga môaskvätt....


Så bytte vi vårt stora mot ett litet istället, och loftet mot soffan.....

3 kommentarer:

ansepanse sa...

vilka fina bilder du bjuder på
GLAD PÅSK önskar jag dig
bamsekramar

Mamma10 sa...

Åhhh va härligt att få gå in i en garnaffär !!! Är dom billiga ? för här i Uppsala kan man inte handla garn i Garnaffärerna skitdyra ....om man jämför vad man kan få för pris på nätet !!!Ha en go Påsker =)

Anonym sa...

Det ser lite ljuvligt ut där ni håller till. Gald Påsk!