tisdag 5 april 2011

Jamenidagså....

JA idag har jag röjt i klassrummet. Sorterat papper och kastat ännu mera papper och vårpyntat Musikvanten. Sen blev det en tur runt staden för att hitta en ny gryta (ska försöka få tag på ett  nytt lock till min gamla men det kan ju ta tid...). En ny gryta blev det (på sista stället) och imåra ska jag bli bjuden på Fläskotletter.... Och jag kommer inte att vara hemma när kotletterna tillagas, så jag kan inte tappa nått glaslock ner i maten!!!!! Sen har det inte blivit nått vettigt gjort (dvs när det gäler pluggandet) utan nu blir det soffan och stickningen resten av dagen....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du slipper laga till fläskkotletterna själv ;)
Härligt när någon förbarmar sig.
Jag var inne och kollade i din stickblogg. Imponerad blev jag! Kram

mary-ann sa...

nope...har inte stickat uppifrån och ned men funderar på att beställa mönstret från Tant Kofta..mitt nya fina oranga garn som kom igår är tänkt till en sånn :))

Iris Erlingsdottir sa...

Men det lät ju som en bra dag ;)

Skruttmärtha sa...

Du kanske kan hitta ett lock på någon loppis till din locklösa gryta.
Du får njuta av kotletterna när du får käka dom.
Ha en bra dag
Kram

Kerstin sa...

Hoppas kotletterna blir goda.

Anonym sa...

Du fick ju en himla massa gjort, ju!
:-)