lördag 9 april 2011

I tidningarna idag

Klicka på bilderna!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde det var Du som var i Tidningarna!
:)
Min nya blogg:
http://esthonianangel.blogspot.com/

Yvonne :-) sa...

Morn! När sover du egentligen?? Morgonkram!

Roffe sa...

Godmorgon.Igår var det härligt väder.satt ute och drack kaffe och solade.Lova varmnt 2 dagar sen mulet och rusk.ha en bra dag.kram

MICKAN sa...

Visst har han texter som är bra. Var du där och såg på honom? Vi har verkligen fått ett härligt vårväder, men nu bär det iväg till jobbet.

Mamma10 sa...

Hallå där !!! Jag skiter i Metrobloggen nu....va för invecklat .....kunde inte lätt byta textsnitt m.m så nu är jag här på samma som dig....än så länge.....ungarna vill att jag fixar blogg.se.......men ska kolla hur denna sida är !!! Ha en bra Söndag !!!/Bettan

diana sa...

Tjoho, kul att du kunde kommentera. Jag hade gjort rätt inställningar och så, men det verkar vara lite buggigt. Men det kommer väl ;) Kul med en Di Leva konsert. Var han bra?

Anonym sa...

Jag har aldrig lyssnat på di Leva live. Gillade du honom? Kram