torsdag 15 april 2010

Fjärde dagen....

Idag har jag stått ute i duggregnet och tittat på glada/lyckliga barn som lekt/simmat/hoppat/grävt i lervällingen i sandlådan  Sedan tog jag cykeln från bussen och hälsade på mina gamla kompisar på PC och alla var glada att se mig! Min kompis tom sprang, OBS SPRANG (har problem med balansen och tar det därför mycket lungt) mig tillmötetes  Många kramar blev det!!!! Och tårarna höll på att komma så då cyklade jag hem men ryggsäcken full av teckensånger. HAr nämnligen en plan inför morgondagens musiklektioner; Teckensånger!!!! JAg sjunger och de tecknar!!!!

Det är så fruktansvärt roligt att jobba just nu!!!! Hoppas jag även tycker det efter morgondagen som blir den riktiga prövningen.... Hur det gått får ni höra på lördag eller söndag.

Nu stundar en stund planering!!!!!!

HA en bra fredag/lördag!!!

Inga kommentarer: