torsdag 8 april 2010

OK.... Nu ska jag erkänna....

  • JAg har sagt upp mig!

  • Sedan tog jag semester hela uppsägningstiden.....

  • Idag har jag varit och hälsat på den skola där jag ska vickariera fram till sommarlovet. Heltid till en börja med och sedan får vi se....

  • JAg ska arbeta i en förskoleklass och på fritids och lite musik....

  • På en skola!!!!

  • Jag har inte arbetat i klass sedan sportlovet 2006!!!!!

  • Magen säger en hel del!!!!!

  • Men det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!!!

  • Men jag saknar redan in kompis sedan 10 månader tillbaka... Det var det bästa jobb man kan ha (och det är väl därför ordinarie inte inser sina begränsningar) MEN.....

  • JAg kommer inte att ha tid och ork att blogga som tidigare en tid, hoppas ni har överseende med det....

Inga kommentarer: