fredag 23 april 2010

Fredag

och jag känner mig som ett styggt får (ja jag hittade ingen bild på ett får så det fick bli en get). Det verkar som mina inälver tänker stanna kvar inne i kropen! Men jag är hemma iaf. Har sovit tills för en liten stund sedan (har bråkat med bloglovin) så illamåendet och den konstiga magen var nog kroppens sätt att tala om för mig att stanna upp  lite. Tur att kroppen är klokare än den som bor där inne.....

 

  

En blondin besökte New York fö  r första gången i sitt liv och ville besöka Empire State Building. Hon visste dock inte hur hon skulle ta sig dit och stannade en poliskonstapel för att fråga om vägen.

"Ställ dig vid busshållplatsen här och vänta på buss nummer 56. Den tar dig raka vägen till Empire State Building."  Blondinen tackade så mycket för hjälpen och gick till busshållplatsen för att vänta på bussen.

Tre timmar senare kom polisen förbi igen och såg att blondinen stod kvar vid busshållplatsen och väntade! Han gick fram till henne och sa: "Ursäkta mig, vi träffades för någon timme sedan och jag sa att du skulle ta buss 56 till Emipre State Building. Varför står du fortfarande kvar här?!"

Blondinen log och sa: "Ingen fara konstapeln, det är snart dags för mig att åka, den 54:e bussen åkte just förbi!"

Inga kommentarer: