fredag 30 april 2010

Gomorron ;-)

Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?
Det vet man inte eftersom det aldrig har hänt.

 

 

Varför vill män gifta sig med oskulder?

De tål inte kritik.

 

 

Vad är en mans uppfattning om förspel?
En halvtimmes bedjande, bönande och övertalning.

 

 

Ett par ligger i sängen. Mannen säger:

"Jag ska göra dig till världens lyckligaste kvinna!"

Efter en stunds tvekan svarar kvinnan leende:

"Jag kommer att sakna dig..."

  

 

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och skulle tvätta sin t-shirt. Han hade varit där i cirka tio sekunder när han ropade:

"Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma..

 

 

Inga kommentarer: