lördag 17 april 2010

HELG!!!!

Har jobbat till 1800 idag. Och man måste bara ut och se på omvärlden när solen skiner och himlen är blå....

Iaf när man sitter inomhus och tittar ut.... För ute var det inte mysigt alls! Vinterstaden har tinat bort och isvägarna är stängda.

Far och son i snålblåst...

Och kompade av ett evigt skriande av måsar....

Cafét var dock öppet men det var inte många som ville ta en kopp Java i "Vårsolen"...

Är det så här våra ungsomar upplever livet så är det inte underligt att de gör så som de gör....

Vårtecken!!!! JAg valde medvetet att inte fotografera snön som flög förbi på tvären....

Nä det blev språngmarsh tillbaka till lägenheten och inomhusaktiviteter.

Men efter en sen lunch och träning och annat bestyr höll vi på att somna, både kompisen och jag, i ett varsitt soffhörn..... Så ut igen!!!

Nu blev det en tur till Jamtli! Trodde att snålblåsten skulle ha lite svårt att hitta fram mellan alla hus.... Men underskatta inte snålblåsten!!!

Utanför muséet fann jag lite stickgrafitti!!!!

Karusellen såg väldigt stängd ut!!!

Ett nytt utställningsobjekt????

Ser ni att solen tittar fram?????

Hejdå!!!! Nu fryser vi snart häcken av oss....

Trädutsmyckning!

Visserligen gick vi efter ett hälsåspår... Men det var lite för friskt för min smak!

Bussstickningen tar sig! Snart dags att ta ut för fotvalvet!!!

Stickas i fabel, måste säga att nystanet såg mycket bättre ut än det stickade resultatet.... Det är för mycket lila i för min smak.....

Inga kommentarer: