tisdag 12 oktober 2010

Huvva!

Somnade i soffan alldeles för tidigt. Förflyttade mig till sängen och vaknade til lite (mycket lite). Läste ett par sidor och sedan gick det inte längre. Släcker lampan, rullar ihop mig, känner sömnen sakta komma krypande.... DÅ! Är jag plötsligt på en veranda med en massa spindelnät. JAg var bara tvungen att gå igenom. Men spindeltrådarna var så starka att jag kunde inte för mitt liv slita av dem..... Då kom tanken!!! Hur ser den spindel ut som spunnit dessa trådar????? HUVVA! Det var bara att kämna sig upp ur sömnen och försöka tänka på annat, massor av annat! Varje gång ögonen ramlade igen såg jag trådarna och kände skräcken för spindeln..... Jag säger bara en sak! Tur att det finns ljudböcker!!! In med den i örat och vips var jag förflyttatd till USA och en tråkig föreläsning om USAs krig mot islam. Och vips var spindeltråden och spindelotet borta!!!!

Ha en bra dag, med heller utan spindlar

Inga kommentarer: