onsdag 6 oktober 2010

Vi tar det med en sång

Gomorron allihopa

har ni sovot gott inatt?

Gomorron allihopa

har ni drömt en dröm inatt?

Gomorron! Gomorron allihop!

Vilke kanske inte är det bästa..... Mamma säger alltid "Börjar dagen med sång slutar den med tandagnisslan"  Men jag chansar.

Om ni inte skvallrar så (sänker rösten och viskar) jag ska börja plugga.

Igår var en vanlig seg tidag, förstår inte varför tisdagar är segare än måndagar, man borde ju liksom ha kommit igång.... Musikpromenaden gick bra och nästa Elevens val får jag plocka fram musikvanten. Den ska bli kul att testa på lite större elever  Eter jobbet tog jag en sväng förbi Tvåändstickan sedan blev det lite onlinestickcafé.

Idag ska det bli stickcafé live  Är ett bra tag sen jag var dit men idag ska det ske. Har packat stickpåsen med flera alster

 

Senaste alstert är ytterligare en halsvärmare. Denna gång i vivaldi, en mohair/ull/polyamid blandning som är jättemjuk.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: