torsdag 28 oktober 2010

Idag är det rosa som gäller!!!!

Den 28 oktober, samma dag som Rosa-bandetgalan äger rum, ska alla gå klädda i eller bära något rosa för att visa att de stöttar och bryr sig om de drabbade och deras anhöriga.

De var faktiskt en större utmaning än lila..... Men lite rosa har jag hittat...

OK det är cherist inte rosa.....

Men sidenskarfsen från Waldorflärartiden den är iaf rosa!

Annars är det en vanlig arbetsdag och jag känner mig lite som Pettsons höns;

"När Pettson ska ut och tälta, då vill vi följa me!!!! Fast vi inte vet va tälta ä!"

Ska ha utvecklande samtal med min nuvarande chef.... och vad ska jag säga???? Vad vill jag??? Kompetensutveckling???

Det här blir en svår nöt att knäcka för en liten Tomta.

Men ikväll då ska jag till Brunflo och lära mig kroka runt!!! Det är Gammelmoster som tipsat mig, och som grädde på moset kommer hon och hämtar mig!!!!! Snacka om guld! Ska bli riktigt roligt att träffas live så att säga  Jag packar kameran, så får vi se om jag har tid att fota  Nu ska jag koka mig en kopp kaffe till (som jag inte ska välta över tangentbordet som igår morse...).

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: