lördag 2 oktober 2010

Jobb och höstmarknad....

Jobbar helg och varldens finaste väder. Höstmarknad i stan och en lånad kamera (min var ju till Uggen för att göra klart taket och göra vinter). Solen har skinit varje dag hela veckan och himlen har varit blå....

Som sagt..... Höstmarknad..... Mötte en förälder på väg till marknaden som sa att det är väl "plastpåsar, kokosbollar och super 10 som vanligt".... Men när man står så här på kanten av torget ser det ju lovande ut.

Längsta kön var hit!!!!! Den var så lång så jag avstod även om det var lunchdags...

Köpte stenungsbakat bröd av Peter i Kaxås, ost från Skärvången, Havtornsmarmelad och pepparsalami sen gav jag upp..... För som sagt var det plastpåsar, kokosbollar och super 10..... Tror inte jag varit på en så dålig marknad förut......

Så det blev en tur ner till badhusparken istället. Där gick vågorna höga och det var väldigt stillsamt (på folkfronten menar jag).

Så de fina höstbilderna på en stilla Storsjön och en blå himmel får ni leta efter nån annanstans.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: