onsdag 20 oktober 2010

Och när man vaknade

var inte marken vit... -1,9 så ishalka lär det vara för mig och min cykel ( för att inte prata om  för alla bilister).

När vi varit till Kôlbensjön och fiskat i somras och skulle gå hem anfölls vi av en helt otrolig mygginvation. Det gick inte att andas! JAg gick så fort benen orkade och viftade med kepan framför munnen så att inte den skulle bli full iaf. Halvvägs hem kom vi till en myr och där blåste det!!! Det blåste så att all avåt försvann för en liten stund! Då lovade jag mig att jag aldrig mer ska klaga på blåsten.... JAg ska minnas hur skönt det var där vid Rändkönnân när det blåste!!!! Så därför säger jag bara att idag blåser de så det viftar i träden

Inget stickcafé ikväll, man kan ju inte bara roa sig man måste ju jobba åxå  

Vad har då bilden med allt det här dravlet att göra? Ingenting! Men den var söt, eller hur?

Ha en bra dag! Kör försiktigt!

Inga kommentarer: