onsdag 7 september 2011

Allvaret....


Ikväll är det årets första föräldramöte......



9 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Den gåtan tog du lätt som en plätt! Morgonkram!

Aurora sa...

Fin bild. Ser ut som den lilla käftar emot.
F-möten kan ju vara givande om det som diskuteras är viktiga saker. Kram

Ellis sa...

Lycka till, din smiley ger ett bestämt intryck! =)
Kram Elenor

Iris Erlingsdottir sa...

Men Tomtan :) Du uttrycker dig som att det skulle vara nåt skitläskigt ;) Hur kommer det sig att låter så..?

Godmorgonkram kommer här :)

Stattinskan sa...

Är det pirrigt?
:-D

Mamma10 sa...

Hua =)

ansepanse sa...

det går säkert bra :)
dagens klokord gillar jag
kramar

Anonym sa...

Jösses, redan? Fast när jag tänker efter - det är ju snart mitten av september! Hoppas det är ett bra F-möte. Oj,oj så många föräldramöten jag har suttit i, både för barnen och som vi har haft på förskolan! Kramar

krakel sa...

Mina "barn" är vuxna nu, jag är glad att jag slipper de där mötena. Om du kollar min blogg så kan du se att min resa norrut bara var för nöjes skull.