söndag 11 september 2011

Jag hade en plan.....

och de var att, när jag laddat tvättmaskinerna ramla ner i soffan, lyssna på min bok och börja virka på jukrubban.... Men!
1: tvättstugan var låst med en grannes tvättsprint. Och hur kul är det att ringa på hos en granne 0700 på söndags morgon???? Nåja, de gick bra och hon stövlade iväg i morgonrocken och hämtade sin tvätt.
2: MP3n går inte att ladda... Jag har försökt i kontakthålet och i datorn.... Men de finns ingen kontakt... Jag kommer inte ens åt att rädda de böcker som är inladdade.....
3: Jag hittar inte kvittot!
Men annars så är det söndag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på sängbordet. Han blir orolig och frågar:
- Är det din man?
- Nej, såklart inte, säger kvinnan och kryper närmare.
- Din pojkvän då?
- Nej, absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.
... ...- Pappa eller bror?
- Nej, nej, nej! svarar hon.
- Vem fan är det då?
Då svarar kvinnan leende:
- Det är ju jag före operationen.

Anonym sa...

Det var mycket irritationsmoment på en gång.

ansepanse sa...

vilken början på en söndag, hoppas det reder ut sig för dig
kramar

Aurora sa...

Planera på du. Mina planer för idag är att inte göra ngt. kram

Skruttmärtha sa...

Tackar. Tror inte jag ska virka mera och skicka ner. Men man vet jö inte om man ser något fint.
Va cooolt och virka en julkrubba.
Tur att det löste sej med tvättsugan men mindre kul med MP3:n
Kram

Anonym sa...

Japp, det är faktiskt söndag hela dagen. Hoppas att det inte blev mer strul.... Kramar