tisdag 13 september 2011

Tisdagskväll

Sitter här och fryser och undrar vad jag ska hitta på ikväll.... Ja inte tänker jag inreda en bil!!!! Men tyckte bilden var rätt kul (eftersom det här ska vara en handarbetsblogg). De blir kanske en vis man, eller lite kroka, eller sticka på tunikan eller börja på nått helt nytt....
Idag har det regnat mest hela dagen men jag gick både till jobbet och hem igen, de var väl bra gjort för en latmask! Beröm mottages med tacksamhet!
Imorgon kommer läsårets nästa skräckupplevelse (föräldramötet var nummer 1) SKOLFOTOGRAFERING!!!! Vad ska man ha på sig???? Fettot känner sig brydd!

7 kommentarer:

Timeout sa...

Vad duktig du var som gick till och från jobbet i regnet!
Jag har överlevt båda skräckupplevelserna. Nr 2 idag!

Anonym sa...

Gud vad duktig du är!!!
:-)

strömmas sida sa...

Det var bra gjort att promenera i regnvädret , berömmer berömmer *ler*.

Nä, ataskrället fick jag inte till efter kämpande i många timmar. Nu är den överlämnad till äldste sonen som kan sånt.
Snikar på hemmasonens dator nu :-).


Fotandet i morgon går säkert bra.

Eva sa...

Ja vist gruv man se iblant:)
sådana skydd på¨nackstöden skulle va snyggt.

Ellis sa...

Jag gar klarat av fotografering, föräldramöten behöver inte vi vara med på som tur är! =)
Cyklat kors och tvärs i stan idag i regnet och nu regnar det inne också, vilket är mindre kul!
Kram Elenor

Anonym sa...

Ta på dig vad som helst. Det är inte så noga med klädena. Det viktigaste är att du ler! :) Kram

Skruttmärtha sa...

Burr hoppas du inte blir förkylder. Är som dej har många handarbeten att välja på.
Kul bild
Regna här i går oxå och blåste som fasen.
Klart du ska ha beröm dutti du är som promenerat till jobbet. Är det långt att gå?
Kram