måndag 12 september 2011

AWARD

Har fått en AWARD av Tvåändstickan
TACK!!!!
Ska visst svara på några frågor åxå....



Varför började du blogga?
Vi var två från början och gick under namnet TvåNystan. Vi bloggade mest om våra olika handarbetsalster.... Mellan varven blev det långt mellan inläggen och jag startade en egen blogg under namnet Tomtan. Successivt blev det att jag bloggade mer och mer på min blogg och B la inte ner många sekunder på vår gemensamma blogg så den dog.


Vilka bloggar följer du?
Lite olika, titta i blogglistan.


Vilka favoritfärger har du?
Den röda skalan från rött till gult, mossgröna nyanser och brunt. De enda blått ni ser mig i är jeans och en regnjacka (och den är ju på hela tiden...).


Vilka favoritfilmer har du?
Beror på min humörstämning.

Vilket land drömmer du att besöka?
Just nu funderar jag på Prag.....


ska jag skicka den vidare till 5 som inte har mer än 100 följare;


Fru Iris
En tappad maska
Strömmas sida
Krakel
Skruttmärtha




7 kommentarer:

krakel sa...

Åh så snällt men hur gör jag för att visa den på min blogg? Måste be om lite hjälp så därför dröjer det lite innan jag svarar.

Stattinskan sa...

Jag fick den också, av Carina i går men har inte hunnit svara - men GRATTIS till dig :-)
Gomorron

Anonym sa...

Till Prag ska du absolut åka. Världens underbaraste stad.

Anonym sa...

Grattis till den välförtjänta Awarden :-)

Iris Erlingsdottir sa...

Oj! nu tappade jag tråden !! Är awarden något man ska skicka vidare ? ska vi som fått award också svara på dessa frågor....

kram från en lite "lost" Fru Iris ;)

Brunakullan sa...

GRATTIS!!!

Anna-Karin sa...

Grattis ! Och tack <3