måndag 12 september 2011

Sjå vônn sôm ä oppe ô spâllâs?????

(Titta vem som vaknat till liv?)
Igår var det helt omöjligt att ladda MP3n!
Jag var säker på att den döden dött!
Men tjurig som jag är så prövar jag idag igen....
Å se på F....
Annars är jag bara sliten, fast på ett skönt sätt.
Har varit på mitt första YinYoga pass (Mycket lugnt med mestadels sittande och liggande passiva positioner som hålls länge. Känn stretching av bindväv och leder och öka cirkulationen av energi i kroppen. Öka tålamodet och vänta in kroppen. Mycket bra för ryggslut och höfter).
Orkade nästan inte cykla hem utan villa gå och lägga mig där och då.
Men efter lita mat och en stor kopp yogi-te känns det lite bättre.
Ska försöka gå varje måndag, tror att min stress behöver det!
Började lite smått igår på julkrubban.
Visst syns det att det är en visa man (minus mustasch och hår och ögon) med myrra???
Han är inte så kaxig bara 10 cm i strumplästen.

9 kommentarer:

Anna-Karin sa...

inte så kaxig utan mustasch heller ;-) men fin...

dessi9 sa...

Men det lät som en intressant friskvård. Det skulle man kanske kunna tänka sig.

Anonym sa...

Det är inte dumt med antistress aktiviteter. Jag har börjat titta lite på mindfullness. Kram

ansepanse sa...

nog är det en vis man det där :)
låter skönt med sådan träning
kramar

Yvonne :-) sa...

Vilken trist söndag du hade.Tur att måndagen blev bättre.. Nattikram!

Ellis sa...

YinYogan lät bra, skulle ha behövt nåt sånt efter helgens danspass! =)
Fin vise man du har gjort!
Hoppas du har haft en trevlig kväll!
Kram Elenor

strömmas sida sa...

Tjurighet kommer man långt med. Händigt att du fixade till din MP3.

Min tjurighet höll mig vaken länge igår..men fick ge mig tillslut. Sonen skulle guida mig i telefonen i kväll..men det är inte så lätt för honom när han inte ser allt..så imorgon tar jag med skrället till honom.

Tack igen för awarden...sitter vid sons dator och har fixat den nu hos mig.

Skruttmärtha sa...

Tack för den fina Awarden.
Jopp visst ser man att der är en vis man.
Den Yogan lät bra.
Ha en bra dag.
Kram från Gun-Britt

Anonym sa...

Passiv träning... Det är min grej det! :-)

Cool klok man!