fredag 13 januari 2012

20onde dag Knut!

 Idag var de dans kring granen på fritids....
Och nu är den ute!!!
Inte en dag för tidigt för den barrade, 
fast att den är av plast....
Efter fiskdammen åt vi inte mellis ute!
Skämt å sido....
De är fredag!
Och då är det bad!!!
Igårkväll kändes det som en bra idé att träna...
Har inte styrketränat på hela veckan...
Så jag tog bussen och satte igång....
Varenda led, varenda muskel bara protesterade.
De gjorde bara ont!!
Så de fick räcka med en halvtimma,
sedan satte jag mig i omklädningsrummet och lyssnade på ljudbok
och väntade på att börja jobba.
De hade varit bättre om jag sovit en timma längre...
I helgen blir det vilodagar!
HA en skön fredakväll!!!

9 kommentarer:

Mamma10 sa...

Fina bilder! ! Inte bara vilodagar

Mamma10 sa...

Åh min platta knäppa sig och skicka iväg ett ej färdigt kommenterande.....Fina bilder....men inte bara vilodagar väl.....lite stick blir de väl? ?? Kram

strömmas sida sa...

Hoppas du inte har mera ont av träningen. Det kan aldrig vara nyttigt att plåga sig så *S*.

Ja, det är kreativt folk här i länet som tänker sig kamelridning :-).
Det på Brinkeboda lär nog inte bli långvarigt.

Önskar dig en fin helg
kram
strömma

ansepanse sa...

hahaha - en plastgran som barrar
mm, du skulle sovit lite längre istället
kramar

Brunakullan sa...

En halvtimmes träning är bättre än ingenting. Men visst kan sängen vara mer lockande :D.

Yvonne :-) sa...

Ha ha Nä jag är inte söt.. Men... idag har solen skinet och det har varit kallt trotts plusgrader.. Natti

♥ Sojka ♥ sa...

Åh! Snö! Saknar verkligen den fina snön. Undrar om det kommer här nere i söder. :)

Ellis sa...

Fina bilder och hoppas du har haft en bra fredag! =)
Kram Elenor

Ama de casa sa...

Här är det precis lika mycket jul som första advent... Fortfarande.
:-)