torsdag 26 januari 2012

Dagens klokord


7 kommentarer:

Aurora sa...

Var får jag nya. Mina är trötta och slitna. Kram

Mamma10 sa...

Ja mycket får man nog se med nya ögon. ..... ha en bra dager Tomtan =))

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Ja svårigheten är nog att få tag i någon annan. Men jag misstnker att de får göra om den för den är i ett svårt program.Morgonkram!

Skruttmärtha sa...

Det var bra klokord.
Har du testat och repa upp?
Jag repa upp en sjal igår, rackarns vad bra jag hade fäst trådarna. Nu är det två garnnystan med lockigt garn. :)
Ha en bra dag.
Kram

Veiken sa...

Nya landskap är inte dumt det heller, men visst är det bra med nya ögon... Kram

kaffehörnan sa...

så sant

Brunakullan sa...

Alltid bra att se saker med nya ögon. Men det är väldigt lätt att inte vilja se saker med nya ögon också.