tisdag 31 januari 2012

Tisdag

 Ingen träning idag!
Och inge promenader!!!
Nu ska förkylningen bort!!!!
 Eleverna tycker att jag ska slut hosta NU!
Tycker väl jag är tjatig som hackhostat sen före jul...
 Men tjurig som jag är så kommer jag att gå segrande ur striden!!!
 Synd bara att börja viktutmaningen med viktuppgång,
För de lär ju bli resultatet av stillasittande ätande...
ÅH va jag gnäller!!!!
 Men solen har lyst och det har varit en härlig dag i Östersund.
Bilderna kommer från dagens skapande; Sockermålning.

9 kommentarer:

krakel sa...

Krya krya!!! (Jag såg inte heller älgen på mitt kort men det var faktiskt en älg som stod där och glodde på mig)

Mamma10 sa...

Åhhh vilka härliga färger på målning nummer två.....du vet nog att jag är svag för rosa =)) ha det gött!

Yvonne :-) sa...

Sockermålning???Hade vi nu bott nära varndra så hade vi kunnat hosta,nysa snörvla ikapp.Krya på dej!.. Nattikram!

Skruttmärtha sa...

Fina foton.
Hur gör man sockermålning?
Är det akvarellfärg och socker?
Jag har testat akvarellfärg och salt för flera år sen.
Krya på dej
Kram

MICKAN sa...

Det var ju lite häftigt med sockermålning. Något för bina kanske ... hehehe :D

Vilka mysiga sockor du stickar!

Kerstin sa...

Glada bilder och fina sockar. Jag har fått ett par liknande av dottern. Falska flätor kallas väl mönstret. Hoppas du blir av med hostan. Gurgla med hett saltvatten, det brukar hjälpa mig.

ansepanse sa...

sockermålning? hur fungerar det?
krya på dig nu
kramar

Birgitta sa...

Vilka målningar, den översta är jätteläcker, blir snygg som tavla.
Och krya på dej,kram..

Birgitta sa...

Man får gnälla, det kan kännas bättre sen man gnällt av sej..