tisdag 10 januari 2012

Dagens klokord


6 kommentarer:

krakel sa...

Jaa du. Det där med datorer och mobiler ( smarta sådana)är jag verkligen urdålig på. Min man jobbar med det men startar alltid för svårt så även om han visar mig så kan jag inte nästa gång jag ska göra något själv. Först körde jag blogger-appen o då blev ju bilderna rutiga. provade då blogger-droid som jag ser att du också gjort. Bockade för en ruta (publish as draft)fel så det inte funkade. Bort med det och sedan gick det hur bra som helst. Kul att kommentarerna funkar också. Lycka till med dina försök.

Aurora sa...

jaså. Blir det så?

Rät&Avig sa...

Så sant!
/Ann-Britt

Malin I Form sa...

SV: Men det ska du vara tycker jag, alla är vi olika :)

Anonym sa...

Jag tror det har hänt mig.

ansepanse sa...

:) är det alltså så det fungerar?
kram