torsdag 12 januari 2012

Noll koll

Jag vek mig faktiskt av skratt..... Jo, de är synd om de stackare som drabbats.... Men ÅRE!!!!! YIPPIE!

Jag har aldrig ridit på en kamel! Å inte tror jag att jag kommer att göre de i Jämtland!!!! Nä öken ska de väl vara?!?!?!

De är nog dags att byta yrke!!!! Vad kan man erbjuda för verksamhet???? Vad säger egentligen läroplanerna om förvaring????

Lite gamla nyheter.... De har hänt saker i Mörsil! På anrika Brinkeboda!!!! Å de är inte julbord!!!! Och McDonalds tycker inte om de!!! Men de verkar finnas andra som uppskattar de hela!


3 kommentarer:

Mallan sa...

Snacka om kulturkrock att rida kamel i jämtland :-)

MICKAN sa...

Haha ... du har väl inte bokat ett rum på fjällfågeln?

mary-ann sa...

men vaddå? en kameltur en solig vinterdag är väl helt normalt? :p