tisdag 10 januari 2012

Nä!!!!! Tyvärr!!!!

Så har jag inte tagit några kort idag!
Skulle kunna bjuda på gammal skåpmat,
men de är inte riktigt min stil.
Stod på vågen imorse, baraföratt,
och den fortsätter att visa 97 kg!!!!
JEPP!
Jag överlevde julen!
Nu ska det tas nya tag!!!
Eller om det är gamla som ska dammas av....
Hittade kort!!!!
Här är älsklingen och sliter i spöregn och rusk.
Jag lider med honom...
Nu har de nått mycket längre än vad som syns på det här kortet.
Så jag hoppas han får nått annat snart...
Nått under tak....

10 kommentarer:

Mamma10 sa...

Och min skitvåg stannade på 46,6 idag.....jag vill gå upp några kilo till........näpp nu ska här bloggas och stickas.....ha det gott gotteli gottgott =))

Brunakullan sa...

Brrr! Ser kallt och ruggigt ut. Jag som sitter inne i värmen och fryser.

Stort grattis till dig som "stått still" över julen. Kram

Mallan sa...

Bra jobbat över julen! :-)

Stattinskan sa...

... då ska mankanske inte gnälla över att det drar lite från skåpet under diskbänken ;-) Grattis till bibehållen vikt - julen till trots

Malin I Form sa...

Härligt att det är oförändrat i alla fall :D

Yvonne :-) sa...

Ser kallt ut! Testa köttfärslimpan den var god.. Natti!

Veiken sa...

Gott när vågen står på våran sida. Alltför ofta gör den som den vill! Kram

Skruttmärtha sa...

Bra att vågen inte visa +.
Jag stod still ett par veckor sen så gick det åt rätt håll.
Kämpar på för jag har slagit vad med min läkare om en vikt när jag ska dit i Februari.
Tyget är så fint,blir nog en stickkasse.
Ha en bra dag.
kram

Ama de casa sa...

Duktigt av dig att klara julen så bra!
:-)
(Jag har inte vågat upp på vågen än...)

strömmas sida sa...

Släng ut vågen :-).

Vilken fin arbetsplats guben din har.