måndag 26 mars 2012

Dagen musik


6 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Idag ska jag börja min andra prov vecka.se hur det går,imorgon ska göra ett test se hur mycke jag kan.dom vill veta om man klara fortsätta .Ha en bra dag.kram

Aurora sa...

Morn, Här är det frost men dagen ser ut att bli varm. kram

krakel sa...

Var på konsert i fredags och såg Eldkvarn o Plura. Det var mycket bra! Hoppas din "magklump" (från inlägget igår) lättat något. Vet hur jobbigt det är med en sådan.

Myricas Farmor sa...

Hoppas din vecka blir full av solsken och fint väder.
kram

Ama de casa sa...

Jag åkte med samma flygplan som Plura en gång. Sen bodde vi på samma hotell (fast inte i samma rum ;-) ) Oooo... Vad jag rör mig i kändiskretsar va? :-D

Veiken sa...

Jag har aldrig lärt mig att uppskatta Plura och det är ändå snällt sagt!
Hoppas du har en fin vår där du är! Kramar