onsdag 7 mars 2012

Egentligen

skulle jag visa en massa bilder från Jamtli och på mysterievantarna och sjalen och skriva en massa klämkäckt. Men jag får låna datorn av sonen på nåder för att skriva dessa rader.... Internet rutern vill inte längre, och blogger-droid vägrar fungera. Men jag har lokaliserat de 200 kr jag laddat busskortet för (som jag aldrig fick) och jag har återigen pratat med telia så nu kan jag ta emot mms.... Så jag får väl vara nöjd så..... På jensyn när jag har tillgång till nätet nästa gång!

5 kommentarer:

Mamma10 sa...

Kul bara att du skriver så man ser att du lever =))) Ha en bra kväller Kram

Brunakullan sa...

Tråkigt när internet funkar. Känner så väl igen det där med att få låna deras dator på nåder =)

Anna-Karin sa...

tråkigt när inte internet funkar- min dator rasade förra veckan men det löste sig till slut :-)

ansepanse sa...

hoppas att det ordnar upp sig snabbt
kramar

syren sa...

Trist när det inte fungerar med internet.
Svar: Jag fyller inte år ännu det är mer än två månader tills dess.Men tack ändå för grattiset!Önskar dig en fin fortsättning på dagen och att internet kommer att lösa sig för dig. kram