onsdag 14 mars 2012

De är inte som de ska....

med mig alltså.... Inte ett kort taget på flera dagar!!!
Å ändå har jag tillbringat dagen vid Lillsjön
och grillat hamburgare (bantningsmat)
och gissat bajset
och roat mig kungligt!
Och sen avbokade jag Zumban ikväll me!
Årets stora jobb kom nerdimpande...
Kallelsen till styrelsemöte och årsmöte i vägföreningen...
Vojne Vojne...
Jag bara skyller ifrån mig,
jag har träningsverk från igår...
Också är jag väldigt trött i luvan.
Men ikväll ska jag iaf orka med att sticka lite,
kanske tom vrida på TVn...
Ha en trevlig kväll!!!
(Jag har varit runt hos er alla, men de går bara att kommentera här och där.)

10 kommentarer:

Mamma10 sa...

Åh du är bara så härlig.....ibland önskar jag att vi bott närmare varandra......här ska det också stickas ikväll....har haft det jobbigt med yrseln idag....men det har lugnat sig lite nu.....Ha det gott ikväll KRAMEN!!!

Yvonne sa...

Oj då!! Snöar det hos dej.Här har solen nästan varit framme hela dan.Ingen Zumba!! fuskar du?? Kram!

Brunakullan sa...

Kroppen behöver återhämtning också, inte bara träning :D

ansepanse sa...

vad skönt att du orkar sticka lite och kanske kolla lite på tvn också
dagens klokord gillar jag
kramar

Ingrid sa...

Int ska du skämmes :-). Ta det som det kommer och foton hinns med sen också.

2 barnbarn har jag innan och nu blir jag farmor igen, till Oslosonens första barn :-).

kram

Anonym sa...

Alla har sådana perioder. Det är inget konstigt med det.

Charly sa...

Ibland måste man helt enkelt ha en sån kväll, eller flera.....
Jag tränade step i tisdags, nåt jag inte testat på 20 år... Oj vad det var kul men jobbigt! Hade helt glömt bort att man skulle upp på den förbenade plankan HELA tiden...
Kram Charly

MICKAN sa...

Träningsvärk !?! Det är ju ingen riktigt bra ursäkt. Magont låter bättre, för då är man sjuk.

Vad härligt att vara ute och grilla god mat och inte tänka på omvärlden. Det är livet!!!

Visst är det skönt att sitta framför tv:n när man är trött i kolan:D

Ha en riktigt bra dag och sköt om dig :D

Skruttmärtha sa...

Blev stickat för mej och lite tvkikande igårkväll.
Var du en liten tös när du klippte av flätan?
Kram och ha en bra dag.

TvåÄndsStickan sa...

åh vilken härlig vårblogg du skapat!