tisdag 17 november 2009

Ännu en dag till ända....

Fast jag har haft en helt underbar helg, med många possitiva upplevelser, så kom vardagen tillbaka på stört..... Efter en dag på jobbet känns det som om jag harvat på utan att varit ledig..... SUCK! Men det är väl så det ska vara då....

På stickfronten så har det inte hänt så mycket. Började på ett par sockar innan helgen men valde att åka buss utan stickning för första gången på bra många år! Igår morse däremot stickade jag halva foten, men idag repade jag upp alltihopa och började om från början. Hande tänkt sticka mönster men själv garnet är så spräckligt att det är helt bortkastat jobb! Blir ett par slätstickade sockar! Tanken är att det ska bli knästrumpor..... men det återstår att se

Funderar på om jag ska anmäla mig på vattengympan imåra, eller inte.... Har ingen lust, men jag vet ju att det är skönt efteråt. Vi får se!

Inga kommentarer: