lördag 28 november 2009

DET SNÖAR UTE!!!!!!!!!

Man kan inte annat än vara glad idag!!!!!! DET SNÖAR UTE!!!!! DET ÄR MINUSGRADER!!!!!!! OCH DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!

Zeke sov till 0800! Men sen var det bråttom  Hoppade i stövlarna och ytterkläderna och drog iväg i jamisen ut i snön.... Odensalalkyrka i mera ljus...

När vi flyttade hit 93 så var den här backen en pulkabacke.... Bakom skymtar YS’s dagisavdelning Myran.... Ett hus med fyra dagisavdelningar och ett fritids..... Nu är det "Åldris" och pulkabacken ligger öde.... Fast jag undrar om det inte finns en och annan tant eller farbror som skulle vila ta sig en tur i backen????

De är iaf vakna!!!!

Snön faller och vi med den..... Eller hur var det han sjöng???? JAg faller iaf inte!!!!! Jag stiger!!!!!!

Eftersom vi tog sovmorron så kunde vi ta en promenad på ängen och i skogen, utan koppel.... Jag tycker inte riktigt om att släppa iväg en svart hund i en kolsvart skog.......

Lite sent.... jag vet! Man här kommer mitt bidrag till "BRO"...

Det verkar inte vara nått liv och rörelse på baplaten......

Inga kommentarer: