lördag 21 november 2009

LÖrdag

0530 tyckte Zeke att det var morgon..... Försökte övertala honom att sova lite till.... men.... Så det blev en proemnad i mörkret. Sedan somnade jag igen och sov till 1130... Sen har det tvättats och dammsugits och skurats badrum. Visst är det härligt med helg så man kan göra en massa roliga saker!

Hundpromenaderna har jag lagt över på den manilga delen av familjen för jag har så ont i en fot. När jag fick mina nya inlägg i skorna så ville han inte ta bort för mycket i hålfoten för att de skulle hålla längre... Följden blev att jag fick blåsor i hålfoten och fick träna md småpromenader, men när väl plåsorna läkt ihop så har det varit jättebra.... Men jag undrar om jag började gå på ytterkanten av foten för att avlasta hålfoten för nu värker det och jag kan knappt ta på utsidan av foten..... Men om jag inte är på fötterna hela helgen utan vilar lite så kanske det blir bättre annars får jag väl åka ner på Gå & Löpbutiken igen...Små världsliga problem, jag vet.....

Nu ska jag ta tag i J's sockor, klarar inte av att sticka hälarna i surret på klubben, sterion på högsta, Wii bowling och en par mobiler som försöker överrösta varandra med olika musik, gjorde att min koncentration svikade i fredafs. JAg är ju lite känslig på det viset

HA en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: